Överaskning!!!


Och en riktigt bra sådan! Igårkväll så dök Jonas plötsligt upp... 2 dagar innan han skulle komma egentligen. skojjaru jag blev glad da!!! Jag som hela tiden sagt till honom och varit lite smådepp över att bara fre natt i sön eftermiddag var så lite... och så har grabben tänkt åka hit tidigare! XD Men jag klagar inte! Tvärt om!!!

Aja satt iaf och spelade dator när Ökky plötsligt fick helknäppen och började skälla som en galning, jaha tänkte jag vem kommer nu da, bryr mig dock inget större och sitter kvar och spelar, pappa är ju trots allt hemma och kan ta hand om besökare... men sen tystnar Ökky och jag ser upp i fönstret för då ser jag spegelbild som visar dörren... och vem står där om inte Jonas!!! =D

Två dagar innan sa han att han hade en överaskning och undrade vad jag ville ha för färg... jag sa blå... och då när han kom så hade han ett presentband med rosett runt halsen... gissa vilken färg! ;)

Blev så jäkla glad och toklog typ resten av kvällen/natten då vi var vakna! =D

Tony Clifton spelar på Rockskallen på lördag, ska bli nice!!! =)


Kommentarer
Postat av: jenny

Men gud va nice haha

2009-01-31 @ 00:59:22
Postat av: Karin

Åh vilken härlig överraskning!!! :D Vilken gullig pöjk du har! :P Kram

2009-02-01 @ 19:02:15
URL: http://bosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0