8 Dagar...

Marika och Sara drog precis hem efter en helkväll i min säng framför komediserien Samantha Who, riktigt bra faktiskt! Och hela första sesongen kom vi igenom... men oj så myssugna vi varit... inte saknat Jonas så mycket... någonsin... vet inte vad det va... bara nåt i serien som lockade fram det...

Bara 8 dagar kvar... det är 8 dagar för länge... =(

Var jätte seg och trött nyss... men nu vill jag inte alls sova... sängen är aldeles för stor... och tom...

Men men... 8 dagar... sen stannar han förhoppningsvis i en vecka om ja har tur...

Men annars mår jag ganska bra faktiskt... ^^

Kommentarer
Postat av: marika

haha jo den var riktigt bra! va väl typ 16 avsnitt lr ngt? =D kände du oxå så? skittröött precis när vi sett klart sen kom ja hem å kunde fan inte sova..XD du får ladda ner andra säsongen å skicka upp till mej! kramkram

2009-01-22 @ 16:38:44
Postat av: Sara

japp, bästa på länge!!! :D

haha, myssugen e bara förnamnet! xD jag tror myssuget kom krypande efter att jag näääästan ramla ner mellan sängen å väggen me dig i armarna! haha :P

PUSS!

2009-01-22 @ 20:30:37
Postat av: Emmamma

Och du naffsat mig i nacken... dumma unge! XD

2009-01-22 @ 21:23:11
URL: http://aniqua.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha inte alls (A)

2009-01-23 @ 21:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0