Länge sen...

Ja det var länge sen jag skrev nu... men inte hänt allt för mycket, var hos Jonas i helgen... bara myspys hela helgen! Skönt var det, men tufft att åka hem. =( Men men... ska spendera en kväll/natt hos honom på fredag, det är iaf nåt... =/

Sen på torsdag så ska jag på "jobb intervju" ... el va det nu är, hon ville träffa och prata med mig iaf... så vi får se... går allt i lås där så blir det jobb på Slite Golfklubb i sommar. sen åker jag som sagt till Sthlm på fredag, ska på SIF's något möte där på lördag och sen hem för på söndag ska jag och mamma hämta min lilla häst! Ska bli så kul att få hem henne!!! =D



Hade en sån obehaglig dröm inatt... inge kul alls!  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0