Slut på semestern...

Mhm... haft "ledigt" medan Oddur och Gugga varit iväg på Landsmot... soft som fan har det varit men senare idag kommer dom hem igen... BLEH! Vill inte!!! =( Jag vill softa några dagar till... -.- Men men... vi tror att de kanske har med sig turister hem oxå... vilket betyder att vi blir "förvisade" till sommarhuset (vilket inte är helt fle ifs) ... men turister betyder en jäkla massa jobb... från morgon till kväll... så lär inte ha mycket tid vid datorn... tror jag iaf... men jag lär sitta så mycket jag någonsin kan! XD Även om det bara blir litegranna ändå...

Men bara 2 veckor kvar nu el nåt... 16 dagar till jag kommer hem och 14 dagar tills jag åker från gården, GUD va jag längtar! ... Suttit som en galning på msn och Skype dom sista dagarna... har blivit lite för sent många kvällat (nätter...) och blev väckt av Oddur som ringde ALLDELES för tidigt i morse... dvs 10... XD men har man varit uppe till 3 nåt så var det aldeles för tidigt. ^^; Oddur ska ringa igen sen senare och då ska jag och Jenny fånga oss varin häst ur hagen och rida upp på fjället och driva ner hästarna som går där... vilket kan ta ett tag om vi har otur...  -.-

Men inget är så farligt som jag får det att låta... XD Är bara trött och gnällig just nu... ^^; Men men får väll vara det ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0