Nakenfisar... ;P

Ja det blev ett nakenbad igår natt på hide, riktigt nice... lär inte vara första och sista gången... ;P Efter det så blev det grillning av marsmallows och banan med choklad vid Ylva och Maggas stuga int elångt från stranden, jäkla gott!!! Sen såg vi film... el ja Sara såg 2 filmer... jag såg en halv... sen slocknade jag... och Marika slocknade kort därefter... jag som ALDRIG brukar somna först, men så förbannat trött var jag... sen fick man tampas med Sara om täcket halva natten.

Vaknade sådär nice utvilad och på bra humör, åt lite frukost ute på den soliga altanen innan vi pallrade oss ner till stranden. Flummade runt ed kameran och shakade loss lite på stranden till musik ur mobilhögtalaren... bry sig om va andra tycket och tänker... va ska det vara nödvändigt för? =P

                     

Kommentarer
Postat av: Sara

haha :P jag fick ju täcket av dig! ;D

ni somna ifrån mig när jag ville mysa!!! :'(

2008-08-01 @ 16:00:58
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0