Hemkommen!

Nu är jag hemma!!!! och har varit i nästan en vecka... ^^ Har inte hunnit/orkat skriva något... har varit fullt upp om man säger så... =P Träffat vänner och bekanta, haft middag hemma med ltie kompisar, Anders (Seif) har varit nere i veckan oxå, riktigt kul att träffas =) Sen har jag ju varit på krogen oxå!!!! WOHOO va kul det var att ÄNTLIGEN få komma ut igen! Och jag vill ut mera! Desto roligare var det ju att jag hitta en nice linköpingsbo att snacka och dansa med! ;P

Hö hämtning idag... jippi i den här värmen... -.-  Sen ska jag och mamma nog rida ner till hide senare ikväll, ska bli skönt.  =)

Har lyckats bränt mig lite på ryggen oxå när jag låg på stranden igår... missade uppenbarligen en fläck med solskyddsfaktorn... ser kul ut för det är bara just den fläcken jag är bränd på... =P  Men jag MÅSTE bli brun! HATAR att va så här blek!!! Tror aldrig det har hänt förut... XD

Men nu ska vi dra och hämta hö... bai...

Kommentarer
Postat av: Sara

haha snacka å snacka me :P

2008-07-29 @ 02:30:25
URL: http://thecatprincess.blogg.se/
Postat av: Madde

Kommer till G-land nästa vecka :)

2008-07-29 @ 19:38:22
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: Jansson

Dagens I-landsproblem: Att sakna en solbränna!

2008-07-29 @ 22:54:56
Postat av: Rica

haha jo va har hänt?! ja e brunare än dej emma, this is not normal, im afraiiiid så skaffa dej bränna bums XD ;o) ps försökte nå vonna ida utan resutlat får försöka mer imorn ds har du hört ngt mer från ngn i klubben óm boende å så?

2008-07-29 @ 23:33:34
URL: http://[email protected]
Postat av: Seif

solbränna är överskattat, kan lika gärna kleta in brun utan sol o göra nått nyttigare me tiden =P

2008-07-29 @ 23:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0