Helvetes...

Vaknade imorse och var på ett aldeles utmäkt humör och kände mig för en gångs skull ganska utvilad... var himla glad och positiv för idag skulle jag få rida min favvo häst... TRODDE JAG JA! ... men näda... tydligen skulle jag inte rida alls utan jenny skulle med... min sista dag och jag ville rida lilla Gullet som jag inte ridit sen förra turen... men näda jag fick vara hemma och hjälpa till...  >.< Var sådär lagom glad först... arg, ledsen och besviken men orkade verkligen inte bråka med dem el tjata om att jag ville rida... -.-

När jag sen lugnat mig lite och fått vara ifred en stund då jag var ute och fixade lite en stund och smsade med min klippa så började det kännas bättre, nu känns det helt okej... ganska skönt faktiskt... dock hade det ju varit roligare att rida... men om 3 dagar kan jag rida min egen pålle hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0