Fulla muggar.... =P

Livet på farmen flyter på... Stenis (hovslagaren) var nyss här så nu har hästarna nyverkade fina hovar och nya skor! =) Ikväll bär det av till fleringe och en ridtur där sen direkt hem och iväg till Hide med Mackan och "mammsen". ;P En av dem har fått för sig att vi ska ha nakenbad inatt... gissa vem... XD Men vi får väll se... =P Ska stanna i baracken där nere över natten iaf.

Planeringen inför min och Marikas ritt snurrar hela tiden i huvet, saknar fortfarande 2 sovplatser... har mailat till en och frågat men inte fått nåt svar... har jag inte fått det idag får jag väll ringa imorgon el nåt... sen saknar vi sov plats någonstans i hejnumtrakten... varför har man ingen i klubben som bor där! XD Rastplats i Katthamarsvik är fixad iaf för hästarna, så kan vi dra ner och bada och sen köpa lite fisk i hamnen att mummsa på kanske... ;P

Packlistan ser nog ut som följer just nu... ser ni nåt som ni tycker saknas så säg till... vi lär säkert glömma något ändå... =P

  • Häst… ;P
  • Sadel
  • Träns
  • Sadelväska
  • Regnkläder
  • Ridkläder
  • Badkläder
  • Handduk
  • Nåt set vanliga kläder + några lätta skor kanske
  • Pengar
  • Mobil
  • Vattenflaska

Kommentarer
Postat av: Seif

va skjall du med mobil och pengar till, trodde ni skulle ut o leva på va naturen har o ge. röksignaler o snäckskal, tillbaka till stenåldern. ;)

2008-07-30 @ 16:04:59
Postat av: mammsen

JAG! :D

2008-07-31 @ 19:46:52
URL: http://thecatprincess.blogg.se/
Postat av: Emma

OMG! Blev väldigt orolig att mamma hittat min blogg helt plötsligt! XD Men sen ko hjärnan igång och kopplade... ;P

2008-07-31 @ 21:28:12
Postat av: Jenny

Ja här är allting precis som vanligt, upp och ner, ner och upp du vet. Men jag ser ljuset! (tror jag iaf :P)

2008-07-31 @ 23:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0