Fyra månader sen...

4 månader... sen vad undrar ni? Jadu igår var det 4 månader sen jag och Jonas träffades för första gången, på Gute i Visby... hur jäkla stor tur hade inte jag da? Som lyckades träffa någon vettig på krogen... =P Eller tur och tur... skicklighet kanske? ;)

Liten miss i planeringen var ju bara att han bor så "långt" bort... men men vad gör man? ^^ Sjukt egentligen... 4 månader... det känns som igår... men ändå inte... för det känns som vi kännt varandra bra mycket längre än 4 månader, räknar man sen antalet dagar vi sett sunder dessa 4 månader sen vi sågs så är tiden vi känt varandra ännu mindre! XD Fast vi har ju pratat en del på skype... ganska mycket... XD

Lilla Jussi (nya hunden) är även på plats nu, fast så liten är han itne... en 3 årig schäfer... beter sig lite som Ökky... fast med mindre hyfs! XD Märks ganska tydligt att han fått göra lite va han ville hos sina förra ägare... första han gjorde på mitt rumm vara att kolla upp och kolla om det fanns något intressant i sängen! XD



Skickar även en tanke till Sara och hennes mamma! Kan inte ens föreställa mig vad du går igenom!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack bäbben...

men du behöver inte skänka nån tanke.. mamma dog på eftermiddagen idag..

2008-12-13 @ 22:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0