Uselt...

Det är söndag natt och jag sitter här framför datorn... har försökt att sova men kan inte få ro, sängen känns alldeles för stor utan Jonas i den... bara barit ifrån honom några timmar och saknar honom redan, jippi... hatar detta...

Första natten är svårast... hoppas jag iaf annars får jag det jobbigt... -.- Hatar att inte veta när jag får träffa honom igen, jag vet bata att jag inte kan åka iväg någonstans i januari och förmodligen inte större delen av februari heller... så jag får lita på att han vill/har råd att åka hit, och det har jag inte en aning om när det blir...

Jag är van att vara själv, hitta på saker själv och ordna saker själv... att helt plötsligt ha någon där man vill vara med och göra saker med, men det går inte för att helvetes östersjön är ivägen.... är ganska jobbigt kan jag säga och totalt främmande för mig... vet inte hur jag ska hantera det... jobba ihjäl mig?

Muntert inlägg jag kände att det här blivit da... och då har jag haft en underbar och skitkul månad... känner mig inte särskilt motiverad att skriva om den just nu bara tyvärr...

Kanske på bättre humör imorgon... kanske inte...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0