Söndag



Jonas kommer i slutet av januari... någon gång efter den 24e, och stannar då... på obestämd tid! =D Tills han har någon anledning att åka tillbaka till Sthlm ungefär! ^^ Wihoo! =D

 Livet flyter på... ridning för hela slanten på dagaran och sen wow spelande på kvällarna... inte världens roligaste sysselsättning... men vafan gör man? Kan inte komma på något som är vettigare direkt jag kan hitta på här ute mitt i ingenstans... =(

Och imorgon får man rida själv oxå... -.- har haft sällskap av Tove hela helgen men nu drar hon tillbaka till plugget i stan... så var man själv i staller igen... BOOOOOORING!!!

Imorgon ska jag ringa och prata med veterinär Stina... och blir förmodligen skickade till ATG... igen... och den här gången tänker jag fan inte åka därifrån fören dom vet vad det är!!! Jag hoppas och villa att han ska bli bra igen... vet itne vad jag tar mig till annars... =( 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0