Only time will tell...

Tjohej va länge sen det var jag skrev sist... ryggen gör fortfarande ont... har tom blivit värre... har itne haft såhär ont sen dan jag faktiskt ramlade av... jag bara hoppas att det bara är musklerna som protesterar och inte något annat skit som är fel... Only time will tell... Hjälper ju inte att jag just nu är extra ynklig pga mensen som gör att jag mår... ja skit... som vanligt... kul är ju oxå att man har mensverk fram och tillbaka... TRE dagar innan den ens kommer!!!  -.-

Jonas har varit här i helgen, SÅ nice att träffa honom igen och som vanligt lite smådepp när han åkte...  =/ Men men...  lite tråkigt att jag inte vet när vi ses igen... förhoppningsvis någon gång i mitten av oktober ska jag upp, men det beror på hur mycket trassel dom har med sin hyresvärd... så just nu känns det väldigt osäkert. Men som sagt... Only time will tell...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0