Maybe it's just my imagination?

Ja livet flyter på... känns som att hälften av mina inlägg börjar så... -.- Aja... dagarna försvinner iväg snabbt med allt jobb och pyssel med hästarna, kvällarna däremot... ja de går inte lika snabbt... och det är då jag börjar tänka och önska att jag vore någon annan stans. =( Men men... 2 veckor till... ska jag kunna stå ut, men friendsen mina får nog stå ut med att jag drar in Jonas till stan så fort han slutat jobbet på fredagen när vi åker upp till Sthlm... om vi nu kommer iväg... jag kommer iväg hur som men frågan är ju om Sara och Marika kommer med de oxå... vill iaf inte fundera på dom här grejerna så om nån har lust att hitta på nåt på kvällstid så hör av er... XD

Träningen med hästarna flyter på, ganska tomt i hagen nu men på söndag kommer 3 nya hästar som ska jobbas med. =) Nökkvi fortsätter att göra framsteg, Tove red honom litegranna idag och fick faktiskt tölt på honom med min "choaching" utan större problem, inte världens bästa tölt kanske men ändå tölt. ^^




 
*****

Maybe were friends
Maybe were more
Maybe it's just my imagination
But I see you stare just a little too long
And it makes me start to wonder
So baby call me crazy
But I think you feel it too
Maybe I, Maybe I
Just got to get next to you

******





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0