Tankar hit och dit...

... känns så skönt för tillfället... tankarna snurrar fram och tillbaka men känner mig ovanligt positiv och livet flyter liksom på bara...

1. Har hästar att träna ända fram till slutet på Januari iaf... vilket innebär att jag inte behöver stressa med att hitta något jobb!
2. Ödde´s ben blir allt bättre, nästan inte alls svullet och som det ser ut nu kanske jag kan använda honom både på ridprovet till Strömsholm OCH kvala till lag-SM på! HOPPAS!!!
3. Vet i stort sett exakt när ochhur mycekt jag kommer få träffa Jonas i december vilket jag tycker är himla skönt! LÄNGTA!!!

Lär bli en riktigt Nice jul... Jonas kommer ner den 26, umgås med honom några dagar och sen spelar Tony Clifton på munken den 30:e... lär SJÄLVKLART vara där! =) Sen även bestämt att det blir Sthlm på nyårsafton... stannar i stan den 30:e och sen flyg upp till huvudstan den 31:a och firar där uppe med Jonas och hans bekanta, ska bli riktigt nice!


Inte sakna... Längta!!! <3




***

Because you live and breathe
Because you make me believe in myself when nobody else can help
Because you live
My world has twice as many stars in the sky

***




Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att allt känns positivt!! :)

Håller tummarna nu för att öddes ben ÄNTLIGEN kan få bli bra!!

Kram kram

2008-11-19 @ 18:29:48
Postat av: Anna

Du tycker om den texten va? =)Vad roligt det låter med dina planer för nyår! Du får fira lite för mig oxå, för jag jobbar nyårsnatten... =(

2008-11-21 @ 23:49:04
URL: http://annacaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0