Stanna upp och tänk...

Jag har bestämt mig för att bara vänta... orkar inte tjafsa mer, det leder ingen stans... har varit på bra humör och ovanligt glad tills för några dagar då det känndes som helvetet bröt ut och jag varken kunde eller hade lust att stoppa det... vilket såklart ledde till att jag blev ganska (eller jätte) nere... faktiskt så mycket att Jonas började bli orolig för mig...

Men nu känns det bättre... jag ångrar ingenting, visst jag kanske skulle kunant säga vissa saker på ett anorlunda sätt... men jag är jag, och jag har humör... som inte alltid är så lätt att kontrolera, det är väll lite av min charm... eller? ... jag hoppas iaf det... de som inte tycker det kan väll ta sig någonstans...

Så nu tänkte jag faktiskt bara vänta... och hoppas att stormen lägger sig någon gång och vi kan gå vidare... för jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra för att få bort det, för säga något jag inte menar är bara uteslutet ! Om man inte kan vara ärlig och säga va man tycker och känner med sina kompisar vem ska man då kunna vara ärlig mot?!  Jag hoppas alla mina friends är ärliga mot mig och säger till när jag beter mig som ett jihu el vad som...

Du får tro vad du vill men du skulle bara veta hur ledsen och frustrerad jag varit de senaste dagarna så fort ämnet kommit upp i tankarna... och att du verkar tro att jag inte varit det sårar mig ännu mera... stanna upp någon gång ibland och tänk på vad du säger och fråga dig själv om du inte överdriver lite...

Jag vet inte va jag ska skriva mer...

.... inte mer än att jag hatar inte dig... inte på långa vägar och finns alltid här för dig om du behöver det! Allt jag ber dig om är att tänka lite på hur sakerna du säger och skriver påverkar andra... kanske den på andra änden tar illa upp och blir sårad även om det inte var tänkt som så från din sida...

Ingen är perfekt... och ingen begär att nån annan ska vara det heller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

det e första gången som din blogg fick mig å börja gråta

2008-11-25 @ 23:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0