2 Dagar kvar...

Ja enligt Jonas är det det... jag räknar det mer som tre... men jag gillar hans räkning bättre så jag kör på den. =P

Tråkväder idag, grått, mulet och dimmigt... inget regn men det är väll bara en tidsfråga.  XD Ska ut och rida snart, lite tufft denna veckan för både Marika och mamma jobbar hela dagarna, vilket gör att jag inte har något sällskap till uteritterna vilket gör att jag är fast i corallen eller med att ta med dem som handhäst... men men... Anna kommer ut på torsdag och mamma är ledig då så då får jag se till att hinna med alla. =)

Har kollat igenom finanserna och kommit fram till att jag har ungefär  1500 kvar att handla för efter när jag betalt båtresan hem, busskort mat och inträde till krogen. Inte helt fel ändå... har iaf råd att köpa något om jag hittar något jag gillar. ^^ Skönt... trodde jag inte skulle ha något alls. ^^

Kommentarer
Postat av: Sara

det e väl tre dagar kvar? :P

2008-11-04 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0