Blekfisen raporterar...

Jag och Jenny passade på att "sola" lite när vi vaktade hingstarna när de var ute... kan bara kontstatera att jag är vit som ett spöke! Ska sola som FAN när jag kommer hem! =P KOommer bara gå omkring i bikini/korta shorst så jag får lite färg... så länge det är solväder förstås! XD Sen har jag komit på nåt jag vill göra när jag kommer hem... SPELKVÄLL!!! Bara massa, Drakborgen, Scotlandyard, Spekulation, div kortspel, The Settlers, Absolut överens, Med andra ord och sen självklart... TWISTER!!! Vilka hänger på? =P

Sen vill jag att "alla" kollar upp om de är fria kvällen en 22a och sen raportera till mig så vi kan bestämma va ska hitta på för skojsigt... Lite grillning och bad el om vädergudarna inte vill lite spel och film kanske? ...ska nog ta en nattlig ridtur med Ödde den natten oxå. =P

Nu vill jag HEM!!! El vänta... inte riktigt ännu... mamma och tovan kommer om 4 dagar!!! Svinkul ska det bli, och jisses va jag ska bada i våran Heitapottin här när trä verandan runt den som jag och Jenny penslat på olja... jag kommer se ut som ett russin... =P Få se om vi kan få till lite fina bilder... ;P

Kommentarer
Postat av: Marika

jag tror nog många vill få hem dej nu oxå! Jag tex! =D jag sluta 21 den 22 juli, ledig den 23 (winnerbäck konsert den kvällen:) så jag hänger gärna på kvällen/natten! Glad Midsommar på dej oxå!!

2008-06-22 @ 17:14:56
Postat av: Sara

meeeeeeeeeh!

jag kan inte den 22 :( jag ska uppträda me gospeln på diggiloo konserten :(

emma? du e MIN den 23:e!!!!

2008-07-01 @ 15:19:25
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0