Bla... bla... bla....

Tjoppedihej va länge sen det var jag skrev...kanske för att jag hängt non-stop med Jonas den senaste veckan, sjukt nice när det blir så långa gånger... innan har vi ju bara setts sådär 2 hela dagar varje gång... lite drygt... men nu i dec då jäklar blir det en massa och lite längre oftast! SKÖNT!!! Men mamma börjar undra... ja för att citera... "Ska det vara nödvändigt att åka upp så mycket?" ... ehhhhh ja? XD Nu blir det väll kanske lite mycket da... har setts nu en vecka... ska upp nästa fredag (19e) och åker hem den 23 (morgon båten) , sen kommer han hit till ön den 26 (NICE!) och vi flyger upp tillsammans den 31 för att fira nyår i storstan... el på värmdö får se va de blir... och sen åker jag tillbaka hit med båten runt den 3-4 någon gång... ganska mycket farande hit och dit alltså, men tiden vi får vara tillsammans är LÄTT värt det!!!

Och vem vet... i vår kanske vi inte alls hinner ses mycket... och kanske ännu mindre nästa höst... så det gäller att passa på medan vi har tid båda två... så känner jag!!!

Annars händer inte så mycket i mitt liv... jippi... XD jag sliter på med hästarna, Ödde nästan bra i benet (!!!!) ... ska nog sitta upp och rida en skritt tur för första gången på 4-5 månader!!! Skojja skönt det ska bli... hoppas det håller då bara!!!

Någon som vill hitta på något någon dag? Jag har fortfarande Jonas Wii här hemma... ;P Kom och försök spöa mig i bowling den som tror den kan det!!! MOHHAHAHAHAH!!!!! =P

Kommentarer
Postat av: KARIN

Jaa, klart ni ska passa på o ses nu när ni har tid båda två!!! :)



Åh va härligt att sitta på Ödde igen! Denna gången håller vi alla tummar o tår att han ska hålla!



Jag hade lätt kommit och spöat dej i bowling om du inte bott så himla långt härifrån. XD hahaha Va har du för rekord nu?? :P

2008-12-09 @ 16:39:59
URL: http://bosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0