BAD!

Skönt nice dag idag, gjort en massa nyttigt med pållarna... kul att se att det går frammåt med dem. =) Sen fick syrran lust att bada och då fick jag oxå lust så jag ringde Marika och kollade om vi skulle dra nån stans och hon var på så vi 3 drog iväg till Ar. =) Helj okej tempratur i luften och sjukt kul att flumma runt och självklart blev det lite flumm med kameran och nice "pose" bilder. =P

Skit att jag ska hjälpa till på söndag annars hade kanske Jonas kommit ner... surt... men men sånt är livet, nån annan gång så stämmer det.

Ikväll är ska trion samlas hos mig, lite spontant sådär och snacka skit och se lite film kanske... får se nrä de droppar in. =)


Kommentarer
Postat av: Madde

Tell me about Jonas :)

2008-08-13 @ 22:26:23
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0