Kill kill kill! Mohahaha...

Nä jag har inte blivit galen.... galnare... jag har bara lekt utrotare. =P Gått runt med en dunk med gift och nån slags spruta och sprutat på en ovälkommen växt som de inte vill ha här på gården. ^^ Helt okej sysselsättning faktiskt, bra musk i telefonen så kan jag gå omkring och leka mördare hur länge som helst. =P

Och tyvärr så var det exem min lilla häst hade fått!  =( Men bra dock att förra ägaren inte satte sig emot alls när vi bad om att få ta tillbaka köpet... om man nu ska se nåt positivt i det hela... och bra är det att jag är i ett annat land och inte träffat henne, annars hade det beslutet varit 1000 ggr värre... ^^; Men men... så nu är det bara att hitta en ny häst... men jag ska nog vänta tills jag kommer hem tror jag.

Inte långt kvar tills jag ska dra hem till Sverige och lilla Gotland igen! Dessutom är det typ bara 2-3 veckor el nåt sånt tills mamma och en av mina systrar kommer och hälsar på/rider med på en av turerna som ordnas av gården, ska bli SÅ kul!!! och när de dragit så är det nog inte ens 4 veckor kvar tills jag drar hem... och tiden går så otroligt snabbt här så de veckorna lär vara över på nolltid. ^^

Funderade på att dra till nån strand och gilla sent på kvällen (om vädret tillåter) den 22 Juli när jag kommer hem... och om jag får någon/några som hakar på... =P Nån som vill? ^^

Kommentarer
Postat av: Seif

om ja e där, så vet du att ja e på ;)

2008-06-05 @ 03:06:24
Postat av: Sara

du missar inte mig iaf :D

2008-06-07 @ 21:45:48
URL: http://thecatprincess.blogg.se/
Postat av: Mompisen

tjena crazy girl! Hitta just hit till din nya blogg (lite efter som vanligt då^^,) å bara så du vet lär du inte slippa mej på den grillningen å resten av sommaren heller mohaha!! saknar dej !! kom hem me dej nu !!

2008-06-07 @ 22:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0