Jahapp... så var man ännu gammlare...

Fyller 21 idag... gammal man känner sig... och vad har jag spenderat morgonen på... ja jag har då städat rummet och satt upp mina nya gardiner som jag fått i födelsedagspresent av Ylva! Sen har jag oxå satt upp två ljusslingor så nu blir det myspys ikväll när det blir mörkt!

Om någon timme ska jag ut och rida, får sällskap av en tjej som heter My som oxå är medlem i Austur, ska bli trevligt! Sen ikväll blir det väll middag med mamma och pappa... och sen lär jag väll häcka vid datorna, precis som vanligt alltså... XD

lite presenter har jag fått, gardiner + 2 kuddar av Ylva, lite choklad och pengar av Maggan och sen har jag fått ett presentkort till strövet samt en påse sten... och påsen med sten är förmodligen roligare än va det låter för jag tror att de menar att jag får grus till min corall!!!! Vilket är SÅ bra!!! Har velat haft det sen jag fick corallen förra året men sten kostar mer än man tror... så om nu påsen med steb betyder va jag tror att den betyder så blir jag GLAD!!!

Och sen...

Jonas kommer imorgon! <3


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS!!!! =)

2009-03-17 @ 14:27:05
URL: http://annacaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! :D

2009-03-17 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0