Lite frustrerad...


Mhm... jag vet verkligen inte vad jag ska skriva... känns som att det ända jag gör att är att "gnälla" om att jag vill träffa Jonas... och jag vill inte vara en sån... men har svårt att låta bli... ^^;

Det händer inte så mycket i mitt liv... jag jobbar med hästarna om dagarna och sitter vid datorn på kvällarna... mycket pratande med jonas... annars... är mitt liv ganska tråkigt...  -.- 

Typ ensam hemma hela veckan... Tove och sofia är ju såklart itne hemma, mamma ska till fastlandet... och pappa märker man ju knapp av någonsin...  XD Men men... på fredag kommer Jonas, sen ska vi på födelsedags fike eller middag va det nog blir för min kusin och sen ska vi ut och lyssna på bla Tony Clifton vilket ska bli riktigt nice... =)


Love makes you strong but yet so vulnerable...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0