Herre min je...

.... så trött jag är... -.- En MYCKET händelserik vecka... drog iväg från ön för en vecka sen och kom tillbaka idag. Åkte på tisdag morgon, mötte sen Emelie på bussen... en sån där typisk "Va fan gör du här?" och båda ser ut som frågetecken... =P Men iaf så var det trevligt med lite sällskap på bussen, mötte sen Jonas med kompis som då både jag och Emelie hakade på innan hon skulle till jobbet.

Drog sen tidigt på morgonen iväg, jonas verkade lätt orolig över om jag skulle hitta till fridhemsplan eller inte... =P Fick upprepa beskrivningen några ggr högt för honom... men inga problem att hitta alls var det och jag kom iväg. Var fresten på en ridledarutbildning jag var på och jag lärde mig MASSOR, ser fram emot att få öva mig lite på att instruera i fortsättningen. =) Massa trevliga hästtjejer träffade man oxå, men kors i taket så blev det itne bara hästtsnack utan en massa snack om annat oxå! Sjukt hur snabbt man kan "klicka" med vissa personer när man har nåt gemensamt. =P

Sen tillbaka till Sthlm och Jonas på lördag, bara att hitta hem till honom (inga problem) sen in i duschen innan det bar av på middag, riktigt gott med trevligt sällskap. =) Detta blev sen följt av 2 hela lugna dagar, skönt att bara umgås. Åkte från Sthlm i morse och var hemma vid 17 ungefär... var med dubbla känslor jag lämnade vår huvudstad imorse. =/ Känndes väldigt tråkigt... vet inte heller när jag kan komma tillbaka... ganska mycket inplanerat de närmsta helgerna... =( men det löser sig väll...

Kommentarer
Postat av: Rica

jag vet hur det känns att lämna någon XD och det gäller ju inte bara personen, när man har vart iväg är det full fart å särskilt i en stad! sen kommer man hem till lilla gotland där allt är tyst och mörkt.. buhu XD jag älskar Gotland men ibland e de för litet å isolerat. //Marre parre

2008-09-09 @ 20:51:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

glömde du inte någe nu?....

du träffa ju världens bästa sara när du kom till gotland :D

2008-09-10 @ 11:22:53
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0