Distans

Kom iväg på distansen idag iaf... men det var motigt kan jag säga... dock väldigt skönt när jag väl kom iväg, det bra med att rida är ju att man inte kan hålla på och tänka och grubbla medan man rider utan då måste man ha fokus på hästen man rider. Tävlingen gick bra iaf, blev en till rosett för jag och Nökkvi (lånehästen) kom på 5 plats. =)

Ingen förändring i Öddes ben... har lakt på nåpt omslag som mammas nån bekant tipsat om nu ikväll som han ska stå med inatt... få se om det ger nån verkar... ska iaf ut till stallet imorgon kl 7 och fodra och kolla på hans ben sen ska jag ringa till ATG kliniken kl 8 då de har telefontid och rådfråga lite... se om dom tycker vi ska avvakta några dagar eller om vi ska åka in och fortsätta "utredningen"... den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0