Pest eller kolera fast tvärt om...

Känns som jag helt tappat blogglusten... vet iten varför... känner mig bara seg och bleh... Mått skit fram och tillbaka i 2 dagar pga helvetes veckan... sen att jag 2 nätter i rad sov väääääldigt dåligt, bara drömmde massa och vaknade hela tiden... inatt har jag iaf sovit okej, men energin är fortfarande på minimum... jobbigt jobbigt när man ska jobba fysiskt hela dan.

Fick ett ryck igår och hade lite photosession hemma aldeles sj, sminkade upp mig lite och tog en massa kort.... sen in på datorn och lite lek i photoshop bler riktigt nöjd med några st, den som jag gillade mest har jag satt som bild här på bloggen oxå, va tycks? ^^

Tycker dagarna kan gå lite fortare... 1½ vecka kvar typ tills jag får träffa grabben min igen... får se om man får åka upp själv eller om man får sällskap av brudarna, imorgon får jag nog veta... vet inte riktigt va jag ska hoppas med... känns som om det kommer bli skitbra hur som... alltingen asroligt med tjejerna eller extra tid emd Jonas... pest eller kolera fast tvärt om... finns det nåt sånt? =P

Kommentarer
Postat av: Madde

Snygg bild! Knappt man känner igen dig ^^

2008-10-28 @ 21:22:06
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0