Tjohoo... inte... -.-

Pank... ja det känner jag mig nu... ska upp till Sthlm på en tänkt "shopping och party helg"... och just nu ser det ut som att alla mina pengar kommer gå åt till inträde på krogen... shoppingen är nog bara att glömma tyvärr... =( Menmen kan ha kul med brudarna på stan iaf.

Har för tillfället 18.352,21 på kontot... vadå pank säger ni då... jo men jag ska betala min lilla häst nu i veckan... och jag har 20.700 kvar att betala på henne... ja jippi... XD Ska få betlat för lite träning av hästar men de pengarna har inte kommit in på kontot ännu, så mamma ska nog föra över 4000 eller någt (2 hästars träning) på mitt konto så jag kan betala lilla Næfrakolla och ha råd med båtresan upp och hem... förhoppningsvis har jag tillräckligt till krogen... men lär itne ha råd att gå ut och äta någe nä... får hålla mig till budgetställena... -.- fan säger jag bara... tråkigt ...

Kommentarer
Postat av: en av brudarna

du e inte ensam om å va pank...

2008-11-01 @ 17:12:56
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0