Shoppingdag i Sthlm?

ja den funderingen dök upp idag när jag och Marika red... mycket prat om ditt och datt blev det som vanligt under våra ritter! XD Men men shoppingdag i Sthlm var en ide vi fick... men åker jag upp till sthlm så vill jag såklart kombinera det med att jag kan stanna vid jonad en el 2 dagar... Så jag ska ta och kolla med lilla Jonas-ponas om man kanske kunde få terrorisera honom den 1-2... vet att han har mycket den helgenmen jag kanke kan haka på... och sen shoppa och ha kul med Marika och Sara som kanske ska haka på på fredan el nåt... får se om det blir av och hur vi löser det, hade varit sjukt kul iaf!

... Oh herre gud va jag bubblar på... och allt i en enda röra som vanligt...

Aja... igår vile jag bara gräva ner mig i ett hål el nåt... var på sånt OTROLIGT "emo" humör... har inte varit så nere sen gymnasiet tror jag... O.o... Men men... det är nästan helt borta idag, en hel dag ute vid hästarna så brukar det bli bättre... kanske hade jag lite ridabstinens oxå, inte helt omöjligt.

Superhärligt väder idag och jag vill bara ut och ta porträtt bilder men alla är ju så upptagna!!! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0