Blubb blubb... XD

Fråga mig inte om överskriften.... har inte en aning om var den kom ifrån...  XD

Ja va säger man... livet flyter på... har spenderat en helg i Sthlm med Jonas, behöver jag ens säga att jag haft det bra? XD Åkte därifrån i morse och saknar honom redan... jippi... hur kul kommer det vara att sova ensam i sängen nu da... iaf några dagar innan man vant sig att sova ensam igen. Men men skönt att vara hemma samtidigt, hästarna som ska jobbas med... ska bli skönt att rida hela dagen imrgon... inte tänka på något annat alls bara rida. Får bara sån ångest varje gång jag är ute vid ödde och han ser ut som "hej kom och hjälp mig"... XD Fet, blöt och lerig med sin halvt avskavda man som står åt alla håll... hans ben verkar inte vilja bli bättre heller, BLEH!   =(

Meh va jag känner mig sådär ynk och självömkande just nu... egentligen har jag ju ingen anledning att vara det... suck... aja... har ju godis i väskan oxå... tröstätning någon?! ... El ja... jag kan intala mig det iaf så jag får en ursäkt att äta det!!! XD

Nu tänkte jag försöka få igång XIII så jag kan få ta död på lite människor! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0