What a night!!!

Oh jisses var ska vi börja... drog över Marika och Sp igår kväll, passade även på att skicka ett sms till Alle och kolla om han ville hänga på, vilket han gjorde och vi blev därmed 4 st! Har ju fått låna jonas Wii så vi spelade mest det... men en stund uppe på loftet runt pingsisbordet blev det oxå! =P

Jag och Marika var helflum... sockerchock i kombination att vi blev övertrötta... = Kul kväll... med massa konstiga komentarer och sånt... det var hål och bollar, "boob-force", mitt gravida jag, Schwarzenegger bebis... ja det var fler men kommer inte på dem för tillfället... Hål och bollar måste iaf förklaras!!!

Sa att jag inte skulle nämna några namn (Marika) så det gör jag inte... ;) Iallafall... en viss dam kläckte ur sig en så underbar komentar under vårat golfspelande då det gick... ja minst sagt dåligt för henne... hon sa då följande... "-Jag är tjej det är inte meningen att jag ska hitta hålet..." ... varpå det följde asgarv... MEN som om inte det vore nog så sa hon nästa något hål senare... "-Jag suger, jag borde bli bollkalle istället för de hittar jag" .... varpå Sp börjar asgarva tätt följt av oss andra... XD

Kul kväll iaf, precis va jag behövde då jag hade lust att strypa något eller någon precis när det kom... men jag lugnade ner mig så jag itne skrämde Sp mer än nödvändigt, stackars liten han är så känslig... =P

Kommentarer
Postat av: sp

hahahaha =$ tack för du var lugn igår va lite rädd först... ska gömma mig bakom marika nu =$



hade fint ^^

2008-11-21 @ 11:35:24
Postat av: hon som inte nämns vid namn =P

haha jo riktigt skön flumkväll^^, allt från "nätfisare" till laktospruttar haha har kramp i magen av allt skrattande men snacka om att ja slockna fort igår.. ja sa till sp..du kommer somna först! gissa vem som låg å snarka en minut senare XD

2008-11-21 @ 19:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0