Överlevde helgen!!! XD

Ja nu var det gjort! Min och Karins helgkurs "Islandshästar för Dummies" ... =P Jisses va vi var nervösa kan jag säga men det gick bra, vissa lektioner bättre än andra... men man kan ju inte vara proffs redan från början! ^^


 Har iaf haft en riktigt nice vecka... el lite mer än en vecka är det nu... ^^ Helgen med trion i Stockholm var riktigt rolig, som vanligt blir det mcyekt "upp och ner" humörmässigt ibland när man är så uppe på varandra 2 dagar och man inte riktigt har sovit ordentligt... men överlag en riktigt nice helg... sen 5 dar med Jonas var oxå sjukt nice! Var ledsen en stund på torsdag kväll (natt?) innan han skulle hem.... =( Men men, han är som vanligt bra på att prata mig igenom saker och få mig att tänka på annat. =) Och sen såklart en kul men ANSTRÄNGADE (både fysiskt och psykiskt) helg i ridhuset tillsammans med Karin.

Orkar inte lägga in några bilder här just nu men det finns några på FB om någon vill se! XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0