Life goes on...

Känner mig lite bättre nu... iaf på sätt och vis... bröt ihop rejält igår, kände att det var på väg och ville bara bort så jag sadlade på Glaumur (som jag vet alltid uppför sig som en ängel) och tog en skritttur på en timme, tror jag grät typ hälften av den tiden... bara släppte allt... för jag har verkligen ingen lust att bryta ihop framför nån i familjen... det blev bara för mycket på en gång, 3 hästar i stallet som är mer el mindre skadade i stallet nu och det är i stort sett mitt fel... och det värsta är att en av dem(Rökkvi som nu är halt) är Hannas tävlingshäst... som hon ska kvala in till Islands största tävling nu denna lördag... ingen som sagt rent ut att det är mitt fel men jag är så bra på att trycka ner mig sj att ingen behöver det... -.- Jag bara hoppas han hinner bli okej... och som inte det var nog så är jag mitt i "helvetes veckan" .... vilket inte gör det hela bättre direkt när jag vartannat har svin-ont och vartannat mår illa som f*n.... Ajja färdig gnällt för denna gång...

27 Maj.... jisses va fort tiden går... varit här på denna gården i mer än 4 månader nu... inte ens 2 månader tills jag ska hem... och gissa det ska bli kul! Har MASSOR att se fram emot... så nu ska jag bli lite positiv (kors i taket!) och lista upp dem så jag blir på lite bättre humör...
  • Jag kommer hem till min älskade Ödde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jag får träffa min nya häst som jag köpt under tiden jag var här och inte fått träffat i person ännu!!!
  • Träffa familjen och alla mina kompisar!
  • Alla ridklubbens aktiviteter jag ska vara med på... långritter, tävlingar, kursen för Haffi jag är anmäld till m.m!
  • Seffis kommer till G-land samma vecka som jag kommer hem! Första mötet... =S .... Skitkul men scary.... ^^
  • BREDBAND!!! (som jag för de som inte vet det inte har här... vilket gör att jag inte kan vara inne på alla sidor som jag vill... el surfa så länge jag vll...) ... komma hem och vara ute och Surfa dygnet runt utan att bry sig!!! Kan det bli bättre? ;P
  • Börja träna de unghästar jag ska ta emot under augusti, september och oktober!
  • Ha i stort sett ledigt under de 3 tidigare nämnda månaderna då jag inte tänker leta rätt på något jobb... ska snåla lite (el mycket) så att pengarna jag får från inridningen räcker till allt de behöver räcka till och därmed ta 3 månaders väldigt förtjänad "ledighet"!
Okej det var det jag kunde komma på nu... men det finns mer det vet jag... =)

Kommentarer
Postat av: Sara

tor du inte jag kommer terra dig då xD
det finns ingen som biter tbax på mig när jag terrar dom :/ eller.. inte som du iaf :P
nä kom hem nu så vi kan käka haloumi å
microkola!
faktiskt så saknar jag dig... ^^'
puss å kram!

2008-05-27 @ 15:38:34
URL: http://thecatprincess.blogg.se
Postat av: Seif

Jag tror inte att det var ditt fel, och om de nu tycker det så borde det säga det till dig, ingen ide att ha skuldkänslor i onödan. ja tror du oroar dig över inget.
behöver du nån att snacka med, du vet var ja finns, skulle gladeligen stanna upp världen i en halvtimme timme för att vara din stöttande sten...

2008-05-28 @ 00:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0