Gnäll-time...

Ja då var jag oxå här... kände att jag behövde någonstans att skriva av mig idag...

Har en ridblogg men gillar inte riktigt att skriva allt för personliga saker där... så jag får väll skriva dem här istället. ^^

Tyvärr blir det inget speciellt muntert första inlägg... för jag känner mig allt annat än munter idag... sovit för lite inatt (blev lite länge på msn igår...) och sen i kombination med det så känner jag mig väldigt nere. =( Mycket pga av hemlängtan som jag började känna igår till Eurovision... första gången på år som jag inte såg det med några kompisar... kändes jättedumt. =( Så just nu känner jag verkligen bara att jag vill hem... men jag vet att jag kommer känna anorlunda imorgon el bara om några timmar antagligen, har ifs längtat hem innan oxå men då mer som nåt att se fram emot och inte som jobbig hemlängtan...

Saknar verkligen alla friends hemma! Jag lär förpesta er så mycket jag bara kan när jag kommer hem! Så förbannat trött på att bo så här långt bort från allt... hade varit okej om jag hade haft nån att umgås med i närheten av gården men det har jag inte... sonen i familjen är väll shysst och kul att snacka med men vi hinner typ aldrig... Hanna (dottern i familjen) som jag umgås lite mer med är då tyvär en 17 årig tjej som beter sig som en 15 årig bortskämd brat... lat som... ja jag vet inte... 1000 ggr latare än jag iaf... och de som känner mig förstår hur illa det är... hon får mig att verka som en o-lat person... O.o? Dryg som fan är hon iaf och det skulle inte förvåna mig om jag exploderar och ger henne en riktigt uskällning någon gång... det har varit väääääldigt nära flera gånger hitils kan jag säga... har bara varit att bita sig i läppen och räkna tyst till 10... XD

Oj va gnällig jag låter nu... men det skiter jag fulltändigt i! Är en gnällig person so deal with it!!! XD Och har itne fått gnälla av mig klokt sen jag kom hit...

Men nu orkar jag inte gnälla mer... får fortsätta senare... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0