Photosession

Life goes on... Och nu vill jag HEM!!! nnu mer och mer för varje dag som går... XD Har ännu en sak att se fram emot nu... fick iden att rida från söder till norr och frågade därför Marika om hon ville hänga på och rida med mig några dagar... självklart ville hon det så någongång runt den 10-11 Augusti så får mammsen skjutsa bort oss till Marikas faster som bor i närheten av Hemse sen ska vi rida därifrån och hem längs kusten i 4 dagar. =P Så jävla kul ska det bli! Ska antagligen ta med alla våra 3 hästar som man alltid kan ha en handhäst så att en alltid får "vila". =)

Men det man ser fram emot mest är ju såklart att jag och min "sötis" (;P) äntligen kommer att träffas. =P Det har dröjt alldeles för länge käns det som. XD Men bättre sent än aldrig... ;P

Jag och Jenny hade lite "photosession" idag när vi var ute och red, blev några fina bilder faktiskt. =) Vi hoppas på sol och varmt i morgon så att vi kan åka bort till vattenfallet och ha ännu en photosession med oss badande nedanför vattenfallet!!! ;P

Bara en bild med mig på... resten har Jenny på sin dator... ksnske snor den senare... =P

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0