Jaja...

Jisses va längesen et var jag skrev nu da... men inte så mycket har hänt... el ja... XD Var iaf hos Jonas mellan den 19:e och 23:e och riktigt kul hade jag, vi hängde med hans polare en hel del. "Muck-fika"på lördagen hos hans kusin Sebastian med massa grabbar som kom dit, trevligt trevligt! Sen så fick vi (hela gänget på 8 st tror jag vi var) för oss att åka och äta pizza (förutom Jonas som var motvalls och åt pasta) men vi ville inte riktigt skiljas åt efter det så vi drog hem till  Kalle en av grabbarna (som bor tomt i tomt med Jonas) och bastade i deras bastu, jag och 6 st nakna grabbar, de ni! ;)

Sen blev det wow spelande hela söndagnatten, kl 9 något så åt jag och Jonas frukost innan vi gick och la oss och sov! XD Vadå vända på dygnet... Och det spelandet har fortsatt när jag kom hem... inte till 9 men till en 3-5... mindre bra md tanke på att jag alltid går till hästarna vid 9...

Gömmer mig nu inne på mitt rum, mamma är på ett (/%(#&# humör av någon obefintlig anledning som vanligt och jag har ingen lust att ryka ihop med henne... det är jul och Jonas kommer med båten kl 15-16 något! Wie! ^^

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha vilket drömläge! ;)



2008-12-26 @ 16:40:32
URL: http://bosi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0