Party party! =P

Fy fan vilken nice kväll igår! Dansade fasen i stort sett 3 timmar i sträck! =P Väldigt trevligt folk träffade man oxå. ;P Jäkla roliga att dansa med... och nu vill jag till STHLM!!!!! XD Av vilken anledning kan ju folk få gissa själva... O =) ....Men jisses va fullt det var på Gute ett tag där... gick fasen inte att ta sig fram... och va DJ'n höll på med de första 1½ timmen vetifasen.... jäkla skum musik... XD

Shoppade igår med, 4 nya linnen och en sammarklänning + ett par röda skor... bara ÄLSKAR domskorna!!


Kommentarer
Postat av: Rica

Håller med!! Dina skor e as-snygga!! Å saras lilla svarta! =D Fast min klänning e inte så dum den heller ;) ME LOVE!! Det gör vi om snart igeN!! =D

2008-08-10 @ 14:46:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Sara

dina skor emma å din klänning marika e as heta!!! jag ser dock uppblåst ut i min lilla svarta xD aldrig mer klänning för mig asså! ^^

men som sagt - det gör vi om!!!

2008-08-11 @ 16:10:28
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0