På toppen och botten samtidigt...

Ja jag vet inte var jag ska börja... hänt så sjutk mycket på en vecka så just nu är det lite overload i min lilla hjärna... Man funderar på saker man egentligen inte borde behöva fundera på men man kan inte låta bli...aja... det som sker det sker... har varit en riktigt nice helg iaf, lite ner nu dock... känner mig lite ensam just för ögonblicket, men thats life... =/ Sthlm om 2 veckor... känns som en evighet dit men jag vet att det kommer gå fort...

Fattig är jag snart oxå... Öddes veterinärbesök gick på 5000... medicinen på 800... sen ska jag köpa häst för 23000 och gå en kurs som kostar 6900.... så bai bai mina sparade pengar säger jag... jippie. -.-

Känner att jag är lite nere för tillfället... jag behöver nog bara komma igenom denna dagen så känns det bättre imorgon... Marika ska komma över och hjälpa mig med pållarna sen, kanske det kan få mig på lite bättre humör.Men ändå är jag glad... samtidigt som jag är nere... O.o? Jag fattar itne hur men uppenbarligen går det! XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0