Looking Up at the Starry Sky.

Kom på att det var några dagar sen jag skrev sist... kan vara föra tt jag itne har nåt speciellt att skriva men iaf. XD

Ödde är fortfarande svullen på bakbenet men jag tycker det är på väg ner... sakta men säkert... tyckar iaf itne att han haltar varken i skritten el traven nu iaf vilket är framsteg. =)

På söndag så ska jag hänga lite med Mammsen (inte mamma utan Sara... =P) ska på Slite marknad lite, ska bli kul för det var EVIGHETER sen jag var där sist... Jag vet iaf nåt jag ska köpa... SOCKERVADD!!! =D Måste bara ha det... ^^

Car så sjukt fint ute igår natt, inte ett moln på himlen och så OTROLIGT stjärnklart, blev så äckligt sugen på att dra ut lite kuddar och täcken på studsmattan och ligga där en stund... hade jag haft sällskap hade jag gjort det kan jag säga. ^^ hAde itne varit helt fel att ligga och mysa där under ett täcke under en stjärnklar himmel...

Sthlm om bara 4 dagar nu, ska bli så kul! Att träffa lite nytt folk och träffa Jonas igen! Återstår bara att se om jag stannar till den 8e eller 9e... vill den 9e men i nuläget funkar det inte.  =( Jonas kunde få ledigt från jobbet den 8e oxå nämligen så jag skulel kunna stanna ännu en natt... aja jag hoppas det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

erkänn... vi hade jävligt kul? :D

2008-09-09 @ 10:14:49
URL: http://thecatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0