Dagarna går så långsamt...

13 dagar tills jag ska åka till Sthlm, 3 nätter där totalt och 3 nätter på kursplatsen... vill att dagarna ska gå lite fortare... =(

Lina ska komma hit på torsdag då ska vi se massa film och snacka skit... lär bli utsatt för 1000 frågor men det får jag väll stå ute med... sen lär det bli ännu en utfrågning av sara... får se när den blir, lite förvånad över att hon inte terrat mig över telefonen redan... =P Sen på fredag ser det ut som jag och Anna ska hitta på något, hon har inte hört något ännu så det lär väll bli 1000 frågor fårn henne med senare. XD

Ska jobba med hästarna senare, sen hoppas jag få nåt samtal senare i eftermiddag eller ikväll... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0